דף הבית בלוג מאמרים כל הסיבות לבחור בשירותי הסעות בירושלים

כל הסיבות לבחור בשירותי הסעות בירושלים

ירושלים הרים סביב לה ויש גם לא מעט בתי עסק, מפעלי ותעשיות. חלק מהמפעלים באזור ירושלים מעסיקים 30, 40, 50 ויותר עובדים אשר צריכים להגיע את מקום העבודה מידי יום. ירושלים בדומה לתל אביב היא עיר סואנת שיש בה לא מעט אמצעי תחבורה ובד בבד גם עומסי תנועה, פקקים ותאונות לא עלינו. שירותי הסעות בירושלים באים לתת מענה מכמה כיוונים, הראשון כמובן להבטיח שהעובדים יגיעו בזמן אל מקום עבודתם מבלי להתעכב בתנועה, הדבר השני הוא ששרותי הסעות בירושלים הם לא עוד הסעה לעבודה אלא נחשבים כהטבה אמיתית שבאה לידי ביטוי.

הסעות בירושלים
הסעות בירושלים

ירושלים הרים סביב לה ויש גם לא מעט בתי עסק, מפעלי ותעשיות. חלק מהמפעלים באזור ירושלים מעסיקים 30, 40, 50 ויותר עובדים אשר צריכים להגיע את מקום העבודה מידי יום. ירושלים בדומה לתל אביב היא עיר סואנת שיש בה לא מעט אמצעי תחבורה ובד בבד גם עומסי תנועה, פקקים ותאונות לא עלינו. שירותי הסעות בירושלים באים לתת מענה מכמה כיוונים, הראשון כמובן להבטיח שהעובדים יגיעו בזמן אל מקום עבודתם מבלי להתעכב בתנועה, הדבר השני הוא ששרותי הסעות בירושלים הם לא עוד הסעה לעבודה אלא נחשבים כהטבה אמיתית שבאה לידי ביטוי. מצד אחד בעל העסק מרוויח את העובדים שמגיעים בזמן למשמרת, מצד שני העובדים נהנים מנסיעה בטוחה ללא עיכובים, והדבר השלישי והאחרון הוא שניתן לגלם את שירותי הסעות בירושלים כחלק מהטבת שכר, כך הרווח הוא משולש לכולם, למעסיק ולעובדים כאחד.

 

יתרונות נוספים של שירותי הסעות בירושלים

כאמור יש יתרונות רבים לבחירת שירותי הסעות בירושליים כאשר הבולטים שבהם הם ההגעה בזמן של העובדים והנוחות של העובדים בכך שאין להם צורך בהתמודדות עם התנועה בדרך לעבודה, אולם שימוש בשירותי הסעות בירושלים כוללים יתרונות נוספים שחלקם לא ישירים להסעה עצמה אלא נגזרת שלה. ואלו הם:

  • הגעה בזמן – כאשר העובדים מגיעים בזמן העבודה נעשית בזמן, אין עיכובים, אין אספקות מאוחרות.
  • בקרה על מספר העובדים – בזכות הסעות בירושלים תדעו כמה עובדים הגיעו לבית העסק, האם יש חולים? האם צריך למלא מכסות עובדים שחסרים?
  • תפוקת עבודה – סטטיסטית כאשר בעל העסק נותן הטבת הסעה לעובדים התפוקה בעסק עולה, הם עובדים רגוע ונוח יותר.
  • חיסכון למפעל – כאמור, העובדים מגיעים בזמן הרווח כולו של העסק, מה גם שעלות הסעות בירושלים משתלמת יותר ממימון נסיעות במוניות, אוטובוסים או רכבים פרטיים.
  • חיסכון לעובד – כאשר העובדים מגיעים עם הסעה למקום העבודה אין להם הוצאות על הרכב, אין להם הוצאות דלק, מוסך, ביטוח וכדומה.

 

הרבה מעבר לשירותי הסעות בירושלים 

אם חשבתם כי הסעות בירושלים מסתכמים בהבאת עובדים מביתם אל מקום העבודה או חזרה ממנו הרי שזה לא הכול. יש מגוון שירותים נוספים הקיימים בחברות המספקות שירותי הסעות בירושלים הכוללים הסעות לאירועים, הסעות לימי גיבוש או ערבי חברה. בזכות אותם אוטובוסים המלכדים את כלל העובדים יחד מובטח כי כולם יגיעו אל האירוע או המפגש ביחד, ללא עיכובים או איחורים. בנוסף יש יתרון משמעותי להסעות אלו מכיוון שאם מישהו שתה אלכוהול הוא אינו צריך לדאוג לנסיעה חזרה הביתה.