דף הבית בלוג מאמרים הסעות זולות לאירועים שלא יפגעו בארנק שלך

הסעות זולות לאירועים שלא יפגעו בארנק שלך

מזל טוב, את מתחתנת! את בחרת את השמלה שלך, בדקת את העוגה בטעימה ושכרת את הצלם האהוב עליך. אבל חשבתם איך תגיעו לטקס ולקבלת הפנים?

(המאמר בשבילך – הכלה המיועדת)

מזל טוב, את מתחתנת! את בחרת את השמלה שלך, בדקת את העוגה בטעימה ושכרת את הצלם האהוב עליך. אבל חשבתם איך תגיעו לטקס ולקבלת הפנים? לימוזינות עשויות לעלות הון מכיוון שהן קלאסיקת חתונה עתיקת יומין. אבל הם לא צריכים להיות האפשרות היחידה ברשימת התחבורה לחתונה שלך! לא משנה אם יש לך אירוע חתונה, בר מצווה או ברית. הסעות זולות לאירועים יכולות להיות מהנות, כיפיות ובעלויות נמוכות יחסית.

לדוגמה כלות מודרניות בוחרות אפשרויות הסעות לחתונה שמתאימות לאישיותן ולנושא החתונה שלהן, ולא בהכרח מחפשות הסעות זולות לאירועים תוך שהיא מודעת לאופן שבו בחירה זו משתלבת בתקציב החתונה הכולל. אבל האם תבחרו במכונית פאר, אוטובוס לחתונה מרווח או בכלי רכב מפואר אחר? בין אם אתם מחפשים מפלט ייחודי לבטא את הסגנון שלכם, או דרך מהנה להעניק למסיבת החתונה שלכם ואפילו לאורחים שלכם טרמפ, יש הרבה אפשרויות להסעה בחתונה שלכם וחלקן אפילו הסעות זולות לאירועים שלא מורידות מהאירוע כלל.

הסעות זולות לאירועים בסטנדרטים גבוהים

כאשר מצמצמים את רשימת הרעיונות, זוג צריך לשאול את עצמו כמה שאלות חשובות בנושא ההסעות לחתונה רגע לפני שהוא בוחר הסעות זולות לאירועים:

  • את מי אנחנו צריכים להסיע?
  • כמה אנשים אנחנו מביאים איתנו?
  • האם יהיו מספר עצירות?
  • מהן האפשרויות הזמינות במיקום שלנו?

לאחר שסיפקתם את התשובות לשאלות אלו, חשוב להבין עלויות – במיוחד כשעורכים אירוע עם מוזמנים רבים כגון חתונה, המטרה העיקרית היא לוודא שמה שלא תחליטו, האורחים יהיו בטוחים ונוחים בהגעה שלהם לאירוע שלכם, תוכלו מצד אחד לאפשר להם הגעה עצמית לאירוע או לספק הסעות זולות לאירועים.

הרעיון הבא עבור הסעות זולות לאירועים לא ישברו את הכיס ויוסיפו קצת תוספת ליום המיוחד שלכם!

אם מקום החתונה שלכם נמצא במרכז העיר, ואתם שואפים לאווירת חתונה אורבנית, תשקלו לשכור מיניבוס להבאת האורחים לאירוע שלכם. זה יהיה מהלך מגניב במיוחד עבור חתונה שמתקיימת בעיר צפופה! בכל מקרה,שאומרים הסעות זולות לאירועים אין הכוונה אל כרכרה וסוס ( שגם זה רעיון לא רע להגעה לאירוע, תחשבו על זה…). ואם יש לכם יותר מידי אורחים ולא כל האורחים באירוע שלכם יכנסו למיניבוס, אולי תחשבו על זה כפינוק מיוחד לבני המשפחה הקרובים ובעלי האירוע. עבור שאר האורחים שלך, בדוק אפשרות הובלה חסכונית יותר לחתונה, כגון מוניות שירות וכדומה. כמו כן כדאי לבדוק מה אופן החיוב  של חברת ההסעות חלקן מחייבים לפי נסיעה, אחרים לפי שעה, לכם בבחירת הסעות זולות לאירועים נסו לבדוק אם איסוף והחזרה ללא המתנה עלה לכם פחות.