דף הבית בלוג מאמרים המלצות של חברת הסעות לחתונות שכדאי לאמץ

המלצות של חברת הסעות לחתונות שכדאי לאמץ

תכנון חתונה אינו דבר שמקלים בו ראש, במיוחד שיש כל כך הרבה דברים לדאוג להם. אולם ללא ספק יש דבר אחד שהוא קריטי להצלחת האירוע שלכם והוא ללא ספק בחירת חברת הסעות לחתונות שתתן לכם מענה כולל החל מהסעת האורחים אל האירוע שלכם וממנו חזרה.

תכנון חתונה אינו דבר שמקלים בו ראש, במיוחד שיש כל כך הרבה דברים לדאוג להם. אולם ללא ספק יש דבר אחד שהוא קריטי להצלחת האירוע שלכם והוא ללא ספק בחירת חברת הסעות לחתונות שתתן לכם מענה כולל החל מהסעת האורחים אל האירוע שלכם וממנו חזרה. רגע לפני שאתם מתלבטים בין ויתור על חברת הסעות לחתונות לבין לתת לאורחים שלכם להגיע בעצמם ולהתמודד עם הכביש, הפקקים והחניות הנה כמה המלצות של חברת הסעות לחתונות שממש, אבל ממש כדאי לכם לאמץ.

 

4 המלצות של חברת הסעות לחתונות שישפיעו על הצלחת האירוע שלכם ( מבחינת ההסעות)

הבנו ש  הגעת האורחים לאירוע בזמן או באיחו רתשפיע על האירוע כולו ולכם הנה המלצות שנאספו עם הזמן ובניסיון רב:

לא להעסיק מקצוענים

הצעד הראשון לבחירת חברת הסעות לחתונות הוא לשכור מקצוענים בתחבורה. לא תצטרכו לדאוג לגבי תיאום נסיעות שונות עם מספר מכוניות נפרדות – כל הפמליה שלכם יכולה להיות איתכם בכל שלב של הדרך אם תרצו. השקט הנפשי הזה לבדו מספיק כדי להפוך את בחירת חברת הסעות לחתונות לאירוע שלכם לעדיפה על פני חברה לא מוכרת או לא מקצועית.

לגרום לאורחים להסתדר בעצמם

אמנם אינכם נדרש לספק הסעות לאורחים, אך חשוב לעזור לתושבי חוץ ולכל מי שאין לו רכב למצוא תחבורה על מנת להגיע אל החתונה שלכם. ואם יש לכם חברת הסעות לחתונות שמספקת לכם אוטובוס המכיל עד 60 נוסעים,זה ללא ספק יעשה את העבודה, אבל זו לא האפשרות היחידה שלכם. 

לוודא שיש רכב מתאים

לא כל חברת הסעות לחתונות מחזיקה רכבים מכל סוג וגודל, חשוב לבדוק מולם אם קיים רכב שמתאים לכמות הנוסעים. אם יש לכם מספר נוסעים שממלא אוטובוס שלם וקצת יותר מומלץ לשקול ולשאול את חברת הסעות לחתונות אם יש להם גם מיניבוסים לאירוע.

להתחשב בעיכובים פוטנציאליים

עיתוי ההסעות שלכם יכול להוות את ההבדל בין חתונה שזורמת ללא מאמץ, לבין יום עם נסיעות נמהרות, עיכובים מביכים או אורחים שלא יודעים מה לעשות עם עצמם. בדקו עם חברת הסעות לחתונות וקבעו את זמני הנסיעה והמסלולים מבעוד מועד (כדי שתוכלו לכלול אותם בחוזה שלך) והוסף 20 עד 30 דקות של 'ריפוד' עבור פקקי תנועה וכל עיכוב פוטנציאלי אחר (כמו אירוע מקומי או אפילו בעיות מזג אוויר).

 

התייעצו עם חברת הסעות לחתונות

גם לאחר שבדקתם ותכננם כל פרט ופרט עדיין קחו בחשבון כי חברת הסעות לחתונות היא המקצועית מביניכם ויש לה ניסיון וידע לגבי תכנון הנסיעות. אל תתביישו לשאול ולהתייעץ אעם חברת הסעות לחתונות לקבלת נתונים שיקלו עליכם בהחלטות השונות הנוגעות אל התחבורה ביום החתונה.